1.9.15

Αν και το διάβασμα συνεχίζεται


1η ημέρα του Σεπτέμβρη και έτσι κάπως πρώτη μέρα του Φθινοπώρου, παρόλο που ο καιρός δεν το επιτρέπει γράφουμε για βιβλία.  Γενικά αγαπημένη συνήθεια αλλά και ειδικά το καλοκαίρι είναι κάτι σαν τη θάλασσα και το μαγιώ. Για αρχή ας πούμε τα τρία που διαβάστηκαν δίπλα στο κύμα ακριβώς.

Οι Χάρτινες Πόλεις (John Green ) φυσικά επιλέχθηκε γιατί είναι του συγγραφέα που σε κάνει να γυρίζεις στην εφηβεία σου με κάποιο τρόπο (και ποιά είμαι εγώ να πω όχι ).
Ως προς τους χαρακτήρες μου θύμισε το Αναζητώντας την Αλάσκα, αλλά και πάλι σε κρατάει μέχρι τέλους με ωραία αφήγηση, χιούμορ και ευρηματικότητα.  Δεν είχα ακούσει ποτέ ότι το χάρτινες πόλεις είναι μια συγκεκριμένη ορολογία αλλά δεν το προδίδω γιατί το διευκρινίζει στο τέλος του βιβλίου. Έχει γυριστεί και ταινία αλλά δεν άκουσα καλά σχόλια...θα δούμε.
Σημείωση: Διαβάζεται και από εφήβους ( ο δικός μας τουλάχιστον το απόλαυσε ).




Μετά ξεκίνησα , το Θα Είμαι Δίπλα Σου (Sinead Moriarty) ένα βιβλίο για το οποίο δεν ήξερα τίποτα αλλά διαβάζοντας ότι η υπόθεση αφορά δύο αδελφές και την αποθέωση της αγάπης τους δεν μπορούσα να αντισταθώ.  Ήταν ακριβώς αυτό.  Απόλυτη περιγραφή της δύναμης της αδελφικής αγάπης κυρίως σε δύσκολα και άσχημα.  Εκεί δεν κορυφώνεται άλλωστε;  Ευχάριστη έκπληξη.



Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ένα βιβλίο μυστηρίου, ψυχολογικής πίεσης γενικότερα που πολύ εκτιμώ τα τελευταία χρόνια.  Το Κορίτσι Της Πτήσης 5403 (Michel Bussi).  Ενώ έχω διαβάσει αρκετά αυτής της κατηγορίας πρέπει να πω ότι δεν μου θύμιζε κανένα.  Πρωτότυπη ιστορία, με ανατροπές, που μέχρι τελευταία στιγμή ψάχνεις λύση μυστηρίου, ψάχνεις δολοφόνο και συσχετισμούς, αλλά δεν φαντάζεσαι τελικά τί είναι.

Καλό μήνα και συνεχίστε να διαβάζετε.


If

Δεν υπάρχουν σχόλια: