28.2.13

Αν κάνεις μια βόλτα στη γειτονιά μου

Μία από αυτές τις ημέρες που είχε αυτή την τέλεια χειμωνιάτικη λιακάδα ( ακόμη χειμωνιάτικη μάλλον την λέμε ) βγήκα βόλτα για περπάτημα στη γειτονιά μου και απόλαυσα πολύ τη βόλτα μου. Δείτε τί υπάρχει γύρω από το σπίτι μου....
Περίεργα κάγκελα, όχι ειλικρινά αυτό το σχέδιο δεν το έχω ξαναδεί πουθενά...




Αιωνόβια δέντρα ( μακάρι να έλειπαν αυτά τα καλώδια )...



Κισσός ...αλλά πάρα πολύ κισσός...




Ένα πολύ μικρό στενάκι που ανακάλυψα σε αυτή τη βόλτα...

Πρασινάδα ακόμη και στα πεζοδρόμια....


Αυτοκίνητα αντίκες παρκαρισμένα έτσι απλά στο πεζοδρόμιο....

Πολύ περιποιημένους κήπους...

Graffiti  στη μάντρα του σχολείου...

Ρέμα κανονικά με τα γεφυράκια του και τα σχετικά...


Κι όμως αυτός ο αγρός είναι ο κήπος ενός σπιτιού...


Δεν ξέρω αν έφταιγε η ημέρα και η διάθεσή μου αλλά και ο υποσταθμός της ΔΕΗ μου φάνηκε ωραίος...



Είχε πολλά σημεία να βγάλω φωτογραφίες αλλά λίγο που ήθελα να περπατήσω γρήγορα, λίγο που υπήρχαν κάμερες και φυλάκια (...) δεν μπορούσα να βγάλω περισσότερες.
Πάντως η γειτονιά μου είναι καταπράσινη και μου αρέσει πολύ όπως θα γράφαμε και σε έκθεση του δημοτικού.  [if]

Δεν υπάρχουν σχόλια: