30.1.13

Αν κρατάς ημερολόγιο...DIY!




Έχουμε ξαναμιλήσει πριν μέρες εδώ για την αναζήτηση ημερολογίου. Εγώ φέτος δεν το έψαξα και πολύ και όταν βρήκα κάτι που μου άρεσε είχα ήδη ξεκινήσει να φτιάχνω το δικό μου. Και δεν το μετάνιωσα καθόλου!

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ένα organizer που έχω από καιρό ξεχασμένο, αλλά πάντα μου άρεσε. Παλιά μου φαινόταν κάπως μεγάλο. Τώρα όλα τα άλλα μου φαίνονται μικρά.
Δεν με βολεύουν ιδιαίτερα τα φύλλα με τα θέματα που μπορείς να αγοράσεις. Μου φαίνονται κάπως ψυχρά και μονότονα. Κράτησα μόνο λίγες σελίδες και κάποια χωρίσματα που είχα ήδη μέσα.
Έψαξα και βρήκα στο blog της Arian Armstrong κάποιες εβδομαδιαίες σελίδες ημερολογίου που μου φάνηκαν πολύ χαρούμενες. Λίγες μέρες μετά είδα μία στο ψυγείο της Ιφιγένειας για το πρόγραμμα του ¨αντικειμενικά καταπληκτικότερου ανιψιού του κόσμο μου¨. Αδελφές σου λέει! Είναι παιδικό το μοτίβο, ομολογώ. Όμως μια πινελιά παιδικής νότας την ημέρα τον κατσούφη κάνει πέρα!  

Εκτύπωσα κάποια έγχρωμα και κάποια ασπρόμαυρα ώστε να τα χρωματίσω εγώ (να σώσω και μελάνι στον εκτυπωτή). Επιτέλους βρήκανε χρήση κάποια μαρκαδοράκια που είχα αγοράσει κάποτε με έντονα χρώματα και σφραγίδες! Το χρώμα βέβαια σε κάποια σημεία βγήκε από την πίσω πλευρά, αλλά έτσι κι αλλιώς το γεμίζω με χαρτάκια από διάφορες σημειώσεις που κρατάω για να κάνω κι εγώ τις 'επανεκκινήσεις' μου.


Κάποιες τις έκανα μόνη μου, έτσι για να θυμηθώ τα καλλιτεχνικά του σχολείου.


Έφτιαξα σκιές όπως κάναμε μικρά. Με λίγο ξύσμα απ'το μολύβι ή την ξυλομπογιά και χαρτί.

Ενδιάμεσα έχω βάλει κάποια φύλλα με γραμμές για να συμπληρώνω ότι δεν χωράει στα ημερήσια πλαίσια και διάφορα άλλα που θέλω να θυμάμαι. Επίσης έχω κολλήσει κάποια αποκόμματα από εισιτήρια, επειδή είμαι και άνθρωπος που κρατάω αναμνηστικά για πράγματα που θέλω να θυμάμαι.
Πρόσθεσα κάποιες διαφάνειες για να βάζω μέσα τα διάσπαρτα σχέδια, από ιδέες που μου ήρθαν ή σημειώσεις για το blog.


Κάθε μέρα όσο γεμίζει γίνεται όλο και πιο όμορφο! Μου αρέσει που μπορώ να αφαιρώ και να προσθέτω σελίδες όπου θέλω. Έχει μέσα όλα όσα χρειάζομαι, μόνο ότι χρειάζομαι και είναι κάθε μέρα διασκεδαστικό. Και του χρόνου καλύτερο!

Εσύ έχεις φτιάξει ημερολόγιο; Πες μας την σουπερ-ιδέα σου! [an]

Δεν υπάρχουν σχόλια: